Samsung Google Nexus 10 32GB 10,0 inch / zwart / 32 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Google Nexus 10 32GB 10,0 inch / zwart / 32 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

maria435 23-02-2014

Ik ben echt extreem blij met deze aankoop. Na wat opstartproblemen te hebben gehad draait het apparaat nu als een tierelier. Ik had op internet veel gelezen over uitvallende accu's en ik moet toegeven dat de accu bij mij ook ineens van 60 naar 0 ging, maar na de softwareupdates te hebben geïnstalleerd heb ik geen problemen meer gehad. Het is echt een fantastisch ding: superlicht, snel en natuurlijk is het scherm prachtig. Dat laatste veroorzaakt dan wel weer de relatief korte accuduur, maar voor dit geld kan je nu eenmaal niet alles hebben. Ik heb er 320 euro voor betaald en vind dat een prima prijs. Kwaliteit-prijs is dik in orde wat mij betreft.
Zeker een aanrader!

dezour 09-01-2014

Prima tablet.
Direct na aankoop geupdate naar 4.4
Achterkant voelt door het rubber lekker aan.

Nadeel: achterkant kan men iets indrukken.
Geen micro SD slot(heb je eigenlijk niet nodig met geheugen van 32 gB)
Beeldscherm prima resolutie.(beter dan apple!!)
Accuduur is goed(na circa 6 uur apps draaien op de helft)

Voor de prijs een prima toestel

aberg 06-12-2013

Overgestapt van de ASUS tranformer naar deze Nexus en geen moment spijt. Ik heb de tablets goed kunnen vergelijken bij de mediamarkt en met de uitleg van de promotiestand van Samsung was mijn keuze snel gemaakt. Werkelijk een haarscherp beeld en lekker soepel scrollen door Youtube en vensters. Films kijken in HD via het netwerk gaat ook perfect. Inmiddels is versie 4.4. geïnstalleerd zonder problemen. Kortom zoekt je een perfect tablet dan zit je met deze tablet goed

nsr 21-11-2013

Vind het een mooi en goed apparaat.
Maar helaas na een maand defect start niet meer op blijft constand de trilfuntie geven maar gaat niet aan.
Terug naar Saturn in Amersfoort ze hebben het opgestuurd naar Samsung na 2 weken weer opgehaald deed het er was nieuwe software geplaatst thuis aangezet deed het na 15 minuten uitgezet en aan de lader gedaan En weer hetzelfde problem kan niet meer opstarten zelfde problem als eerst en weer terug naar Saturn en nu maar weer afwachten.

riet115 01-03-2014

juist hetzelfde probleem gehad: kon apparaat niet meer aanzetten. ze hebben er nieuwe software op gezet; na 2 dagen terug hetzelfde probleem. Gekocht in augustus 2013, is nog in garantie, afwachten wat ze gaan doen: repareren of een nieuwe bezorgen?

John49 06-09-2013

Geweldige tablet, scherm is niet te overtreffen. Reageert snel. Direct update naar android 4.3. Accuduur, ondanks mindere reviews, goed te noemen. zelfs beter dan iPad. Voor deze prijs geen betere te vinden!!

Bert de Haan 31-08-2013

Nexus 10 2 dagen in gebruikt, beeld en snelheid zijn uitstekend. Alleen buiten werkt hij slecht terwijl de ipad en de Asus TF 101 het goed doen.

guzzi vince 15-09-2013

Hi Bert.Wat is de probleem met buiten, is het de scherm onleesbaar of bereik. Ben aan het zoeken voor een tablet. Hartelijk dank en vriendelijk groet Vince

Patrick B 23-08-2013

Na een paar jaar de ASUS TF101 te hebben gehad tijd voor iets nieuws. Wat een geweldige Tablet is dit. Super mooi hoog resolutie scherm. Accu duur is ook prima. De achterkant lijkt van rubber. Dit zorgt voor een goede grip. Ook is de Tablet lekker dun en is het gewicht redelijk licht te noemen. Het enige nadeel vind ik dat er geen extra geheugen kaartje in kan, maar 32GB is eigenlijk meer dan genoeg. Al met al een top produkt.